Tuesday 16 April 2013

Calon-Calon Barisan Nasional Parlimen Segamat

Calon P140 Parlimen Segamat(Datuk Seri Dr S Subramaniam),N01 Dun Buloh Kasap(Hjh Norshida)Dan N02 Dun Jementah(Datuk Dr Lee Hong Tee) 

Merekalah yang bakal diundi oleh saya dan keluarga saya.. .rekod Datuk Seri Dr S Subramaniam dilihat baik namun ada kalanya seperti yoyo...harap beliau tak hilang lepas PRU, apa pun terima kasih dengan sumbangn YB (klik sini)  
saya sangat hargai dan bersyukur, saya rasa mak saya akan undi beliau lol :)

Calon Baru  Hjh Norshida Ibrahim (fb beliau) bakal mengantikan Datuk Othman jais..muka baru dan saya berharap beliau dapat membawa idea baru dan bernas untuk Dun Buloh Kasap jika menang...

Datuk Dr Lee Hong Tee tak dengar apa2 cerita..tak kenal sangat pun.. apa pun 1Malaysia-lah 

#undilah
#sayapilihMalaysia
#Siswa4u 



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 En. Rasional. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.